2012. június 19., kedd

Kreatívkodom

Rengeteg kreatív energia szorult belém az elmúlt időszakban, amit muszáj volt kiengednek és valamit alkotni végre. Tervben van egy csomó minden: kitűzhető/hajba tehető virágok készítése, fülbevalók fűzése, gyúrása, karkötők zsugorfóliából, mobildíszek, gravírozás és a cukornövényeim szaporítása. Meg versek is elkezdtek újra születni. Igazából van még egy vizsgám, de eltettem egy héttel későbbre, hogy egy kicsit szusszanhassak az utolsó hajrá előtt - no meg maradjon időm jobban felkészülni.

Az elmúlt napok terméseinek egy része
Ma vettem egy hobbi gravírozót. Az első munkám egy tündér lett, nem túl szép, de a másodikkal már elégedettebb vagyok. Nem fogok többet vásárolni ajándékot, amikor sokkal személyesebb ajándékokat is adhatok - ráadásul még olcsóbban is (hehe). Bár ez utóbbi nem feltétlenül igaz, hiszen a befektetett időegység alatt lehetett volna értéket / pénzt termelni, de hagyjuk ezt az ocsmány kapitalista világot és éljünk inkább a szeretetnek és az alkotás nyújtotta élvezetnek. Az egyedi, személyes ajándékok pedig mindenképpen megfizethetetlenek, hiszen azokban az ember szíve-lelke ott van, amikor készíti annak, akire éppen gondol közben.
Az első és a következő termék
Minden óvintézkedés ellenére ettem egy kis üvegport
nyamm-nyamm :)
A második tündér
Egy kis meglepi anyunak, ha már belejöttem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése