2012. június 5., kedd

Néha fotózom, mert szeretek

Régen fotószakkörre jártam, fotótáborban is voltam kétszer. Rendszeresen küldtem be versenyekre képeket - akkor még fekete-fehéreket, egy Zenittel vagy vmi másik orosz csodamasinával készítve. A filmet természetesen akkor még mi hívtuk elő. Aztán jött a digitális korszak. Nagyapám nekem adta tavaly a Canon 350D gépet, meg egy teleobjektívet is. Szerencsés ember vagyok!

Voltam már gyárat fotózni, néha embereket és kimegyek néha a természetet is lencsevégre kapni. Nagyon szeretnék fejlődni a fotózás terén (is). Néhány héttel ezelőtt életem 4. esküvői fotózásán voltam. Nagyon élvezetes, de nagyon fárasztó. Most annyi könnyebbség volt, hogy nem voltam egyedül és megosztottuk mi fotósok a feladatokat. Így is majdnem 2000 db képem lett. Az utómunkálatokat kivéve, amik rengeteg időt vettek igénybe (beforgatás, 18 mappába csoportosítás, néhány kép szerkesztése, stb.). Még ki kell küldenem pár embernek pár darab képet, de a párnál már ott az 5,5 Gb-nyi anyag (2 dvd-n). Szerettem az összes esküvőt, mert nagyon jó embereket ismertem meg és a rokonaimmal is találkozhattam. Mind a 4 alkalommal kb. ugyanazok az arcok voltak meghívva a 100 fő körüli esküvőkre, így viszontlátásra is lehetőséget adtak. A szertartások nagyon meghittek voltak, a lagzi részek meg nagyon eseménydúsak, viccesek. Mindig volta feladatok, vetélkedők, a násznépet és az ifjú párt is megmozgatták. Nagyon jó zenék voltak és még jobb hangulat - ja, mindez alkohol nélkül! Annyira szeretnék én is egy hasonló esküvőt, kár, h ezt a szűk család nem értené meg és szerintük azért a bor alap... anélkül, h alkoholgondjaik lennének. Más a mentalitás.

Semmiképpen sem vagyok profi fotós, inkább egy nagyon lelkes amatőr / negyedprofi csaj, akinek van egy profi gépe (bár ma már régen nem a legprofibbnak számít). Ja, meg persze van egy csodás nagypapám, akinek van még pár polarszűrője, meg objektíve, vakuja, ha kell kölcsönbe még valami :).

Itt van néhány kép, a FB-on van egy nyilvános albumom is, ha vkit érdekel: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.188021884581381.62144.100001207122953&type=3

Őszi erdő a Csekén
A 3. esküvő
A zene képei 1.
A zene képei 2.
1. esküvő
4. esküvő - Oldalkocsis Pannónia, mint a vőlegényt hordozó szekér
4. esküvő - A lánykikérés előtti utolsó percek a lányos házban
1. esküvő - ez a kedvenc képem valamiért
Természetesen alig pár kép ilyen keretes, manipulált, de ezeket már csak azért is szeretem, mert ezekkel behatóbban foglalkoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése