2013. március 21., csütörtök

Friss hír - Viva la TO

Az előző bejegyzésben hangot adtam ama sajnálatos "gikszernek", ami az Erasmus lezárásomba került. Kb. 10 perccel ezen bejegyzésem előtt valahogyan mégis szépítettek a dolgon. Ezek szerint igaz a mondás, h ilyen téren (szinte) minden utólag is megoldható. A jegyeimhez "jeles" fokozatok kerültek iktatásra - valahogyan az eltérő kreditértékek miatt. Tehát amire odakint 2-est (itthoni 4-es kaptam), de 6 kredites volt, az itthoni meg 3, arra itthon mégis 5-öst iktattak. Nem ismerem a számítás pontos menetét, egyszerűen közölték ezt egy táblázatban felsorolva és a Neptuntól is kaptam az automatikus üzenetet. Szóval a végén még kapok ösztöndíjat!!! :) Bár most olvastam az indexen, h 511 millióval csökkent az ELTE-n az ösztöndíjakra fordítható keret. Persze ennek okát az állam nem indokolta meg - még. Ettől függetlenül, ha már a 2 bérletem (9000 HUF), meg esetleg a telefonszámlám kijön belőle, már happy leszek.

Köszönöm a Tanulmányi Osztálynak, hogy (jól) végezte a feladatát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése