2012. szeptember 22., szombat

5 éves érettségi találkozó

Közhelyes, de igaz mondás az, hogy az évek csak úgy rohannak. Valóban és megállíthatatlanul. Már 5 éve, hogy elhagytam az Eötvös József Gimnáziumot.

2012. szeptember 8-án 16 órakor találkoztunk az egykori osztálytermünkben. Szabó tanárnő, a mi Andi nénik lehozta a kikért osztálynaplónkat és névsor szerint a "beszélő székre" invitált minket.
mesélek...
Andi néni, Bálint és a főszervező Zsófi (kösziii)
A 36-ból azt hiszem, hogy 24-en tudtunk eljönni, de egy FB felületen 3 főt kivéve mindenki jelentkezett azért. Jó volt hallani, hogy kivel mi történt az elmúlt években, bár azért sokakról tudtam ezt-azt, hiszen 3 alkalommal rendezett Zsófi már náluk Tarjánban egy kis "összeröffenést", meg persze hála a modern technikának, így is követtem azokat, akiket szerettem volna, és ők is engem, ha érdekelte őket, h mi van Píttel :).

Az osztályban mesélt élménybeszámolók után megindultunk a Pikantó felé. 2 nagy asztalnál helyezkedtünk el, ez a kommunikációs lehetőségeket helyből 2 klikkre osztotta, de azért mindenki megtalálta a maga társaságát és vándorolni is lehetett.
Bepi, én és Nettke


A zene beindulása után elindultunk lassacskán a táncparkett felé és végül egy jót buliztunk együtt. A következő találkozónkkor már valószínűleg több házasság, több gyerek lesz porondon a jelenlegi egyen felül :). Te jó ég! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése