2012. szeptember 28., péntek

Bécs, a lehetőségek és a sokszínűség városa


Találtam lakást úgy 1-1,5 hónapja, de sajnos a tulaj még szerződéskötés előtt lemondta, mert megváltoztak az életkörülményei és mégis szüksége volt a lakásra. Kicsit paráztam, de irány volt a FB, ahol ezt kipostoltam és jöttek az ismerősök, barátok és segítettek. Így jutottam el egy oldalra, ahol magyar egyetemisták Bécsben tömörülnek. Itt hozzászóltam egy lakáskereső csapathoz és egy lányka később írt nekem, h lenne egy albérlet, társulnék-e. A szövetség megköttetett. Gond annyi volt csak, h bútorozatlan… A végén őt is, meg engem is egy-egy autóval hoztak ki a szüleink (neki csak anyukája ért rá).

Köszönöm mindenkinek, aki segített nekem, aki adott kölcsön asztalt, mobil ruhatartókat és köszönöm anyuéknak, akik kihoztak!

Egész jó csapatépítésnek bizonyult, h összepuzzleoztuk a hozott szekrényt, mobilszekrényt, ruhafogast, stb. A pakolás-rendezkedés 3 órán át tartott, utána bementünk a városba és lesétáltuk a maradék erőnket is. Sajnos a legszebb részeket – mivel pont ellenkező irányba indultunk – nem sikerült megtalálni L, de mi másnap már megtaláltuk – pedig nem is kerestük…  J Anyumnak tetszett a város azon része, amit látott belőle, de majd jönnek az adventi vásárra, amikor is majd jól megmutatjuk, hogy mi is a szép itt – addig még mi is rájövünk J.

KÉP - pakolás (pótlandó)

Példa a sokszínűségre
Az este meg a második nap az ismerkedésről szólt, ez utóbbi nem csak egymás megismeréséről, hanem az egyetem és a város felderítéséről is szólt. Vera jó fej csaj, megleszünk, eléggé megnyugodtam, ami azt illeti. Kicsit szeleburdi még és tapasztalatlanabb nálam, de milyen is legyen, ha nem ilyen egy frissen érettségizett ifjú titán?! Megleszünk jól, formáljuk majd egymást és biztosra veszem, h hiányozni fog, ha nem lakunk majd együtt.

Oroszokkal cserefénykép-üzlet :)
Szép város Bécs
Most is, amíg írom ezt a bejegyzést, jókat derülök rajta olykor, mert el is felejtettem már, hogy milyen is az egyetem előtti időszak, h az ember még baromira nem vágja, h mi h lesz, vannak előismeretei és mások által mesélt tapasztalatai, de nem tud biztosra dolgokat.  Ma (26-án) bementünk az egyetemre, ami igen szép és nagy. Meg persze egyelőre labirintus. Kaptunk ingyen kávét reklámozók hadától, elintéztük az erasmusos dolgaimat, majd mentünk Verának az ügyei után. Ezt végül halasztanunk kellett, mert a Studenten Pointban nem a munka hősei az ott dolgozók, mert 8-11 között várták csak a hallgatókat. Mi jobb híján leültünk netezni, mert az albiban még nincs ilyen. Segítettem felvenni a tárgyait, ő meg kifigyelte, h lesz vezetés az épületben a napokban, meg ő volt a térképes navigátor a városban, én meg a kommunikátor. Összességében azt kell mondjam, h jó csapat vagyunk már most J.

A suliban a net arra is jó volt, h konstatáljuk, h a bevándorlási hivatal sincs már nyitva 13 után szerdán, így neteztünk még és elintéztünk ezt-azt (pl. nekem a postán az ÖH-Beitragot), futottunk net után, de még nincs. Meg persze sétáltunk kicsit erre-arra.

Bécs egyik legismertebb részén
Egész napos mászkálás után az első hazatérés
Elpakoltunk :)
Köszi Niki a szekrényt!
Ilyen, ha hülye fejet vágok
27-ére marad a kulcsmásoltatás, a net, a bevándorlási és a studenten point. Utána a szomszédot gondoltuk meglepni egy kis édességgel bemutatkozás gyanánt.  Majd meglátjuk. Most egyelőre még el sem hiszem, h itt vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése