2012. április 15., vasárnap

Megindultak a szülinapok

A január vége-február eleje lázas izgalmú szervezéssel telt. Gáborom 30. életévének kezdetét igyekeztem emlékezetessé tenni számára. Már a nap elején felhívtam rá a figyelmét, hogy ha azt mondom, hogy el kell mennie, akkor el kell mennie valahova a közelbe, álljon készen erre. Masszőrhöz küldtem, aki feltartotta, amíg a család megérkezett és gyönyörű batyus bulit rendezett be neki.
Mindenki hozott valamit.
Charlotte torta.
Meglepetéééés!
A következő szülinap az enyém és a papáé volt. De idén mindkettőnké kicsit félre lett téve. Eddigi években közösen ünnepelte a család, de most mindenki szanaszét volt. És őszintén én szerettem volna idén kihagyni ezt... A tavalyi volt éltem legjobb születésnapja!!! Így minden további csak ááááááá és öregszem :). A papát felköszöntöttük ki-ki egyénileg, tőlem kapott egy batyu sütit pl.

Ahhoz képest, hogy kihagytam volna az ideit, nagyon meghittre sikeredett. A párom és a bátyám a kedvenc sütimmel - somlói galuska - fogadott (felgyertyázva).
Így örültem a kedvességüknek
A Facebookon és e-mailen keresztül is sokaknak eszébe jutottam (kb. 120 embernek), ami szintén kedves és elérzékenyített.

Március végén-április elején anyós 50. születésnapját szerveztük. A gyerekei és a párjaik, valamint a mama nagy titokban összebeszélt. Közösen elkészítettük nálunk az ebédet, azaz a kínai levest és a besamell mártásos, aszalt szilvás csirkemellet. Ezt felvittük Miklósra, megkértük Tildát, hogy menjen fel 10 percre a szobájába. Megterítettünk és ünnepi terítékkel, valamint tortával köszöntöttük fel.
Meglepődött, meghatódott :). De mérges volt, h át sem tudott
öltözni, én meg fotózok... szóval ne a z otthoni ruhát nézzétek!
Ajándékba orchideát, néhány apróságot kapott és valami igazán személyeset. 50 bölcsességet, jókívánságot szedtünk össze, felosztottuk, h ki melyikeket másolja egy-egy egyenpapírra és ezeket összekeverve egy díszes "hand made" dobozkába tettük. 50 év, 50 lapocska, naponta egyet olvashat, így 50 napig legalább érezni fogja, h szeretjük és gondolunk rá.
Melyik kézírás kié?
Ilyenek vagyunk mi!
Most áprilisban még após, és 3 nagyon kedves barátomnak volt/lesz születésnapja, amelyekre nem nagyon, de azért készülök, készülünk :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése