2012. október 21., vasárnap

Osztrák házitalálkozó és ami utána jött


Már említettem, h a partykból egy időre elég, de egy igazi osztrák házibulit csak nem hagyhattam ki. Chiara (olasz) ismer egy osztrák fiút, aki meghívta és mehettünk mi is Zuzaval. Odaértünk a Radetzky utcába, egy kedves kis udvarba. Mivel nagyon sok lakás volt a házban, fel kellett hívjuk a srácot, aki azt mondta, h lejön elénk. Jött kb. 2 perc múlva egy fiú, akinek mi Zuzával lelkesen köszöntünk, Chiara pont elfordult. Jól beégettük magunkat, mert nem a Paul volt az xD. Aztán fent találkoztunk még egyszer ezzel a fiúval is.

Jó sokan voltunk, és sokkal jobb volt, mint amire számítottam, mert ez nem egy vadulós IHB buli volt, hanem kedvesen halkabb zene mellett beszélgettünk, ettünk-ittunk találkozó. Sütöttem laktóz mentes waffelt és vittem egy magyar bort. Többféle bor volt, így kóstolót tartottunk. Volt egy pszichológus lány, aki 27 éves és klinikai gyakorlatot végez most. Másokkal is csevegtem, de főleg vele beszélgettem az este során. Ő is házasság előtt áll és ő meg én voltunk a rangidősök (leszámítva egy iráni srácot még). Tök jó volt megismerni olyan osztrákokat, akiknek nem feltétlenül csak megszületni volt nehéz. Többen dolgoznak suli mellett.  Jó, voltak itt is sokféle nemzetből, úgy, mint osztrák, magyar, olasz, cseh, iráni, bolgár, német. Remélem, h találkozunk még máskor is.

A lakás nagyon tetszett, hatalmas belmagassággal, tágas terekkel és minden szobának másmilyen hangulata volt - a hippitől a rockeren át a "sztenderdig". De fényképeket nem csináltam, mert mások sem kattintgattak és meglehetősen illetlennek találtam volna, ha én meg igen. Éjjel egykor elköszöntünk.

Utána még beültünk a Karlsplatzon egy söröző pubba, de számomra ez igen szörnyű volt. Vágható cigifüsttel a levegőben, hangos zene... de csak nem léptem le. Kb. egy órát voltunk ott, hála az égnek zártak is 2-3 között.
Ezt osztottuk 5felé
Azért annak volt egy hangulata, hogy éjjel mászkáltunk a Stephan és a Karlsplatz környékén. Ez nagyon bejött! Szép volt, jó levegő és sokat beszélgettünk és nevettünk, mi, a két olasz, az egy német, magyar és a cseh. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése