2012. október 21., vasárnap

Travelshack és a kenguruk

Az Erasmus keretén belül az ESN iroda minden hétre szervez nekünk programokat, h ismerkedhessünk, szórakozhassunk, (olykor) művelődhessünk. Hétfőn van rendezvény a NachBar-ban és a Ride Clubban, keddenként a Travelshack nevű bárban. A NachBar-ban még nem voltam, a travelben már igen. Nagyon megnyerő kis hely. És legalább felfedeztük a felszíni közlekedési hálózatot is. Nem maradtunk sokáig, és kellett is ez a lélekápoló élmény, mert gyakran érzem úgy magam, mint a hullámvasúton. Nagyon nagy mélységek és magasságok között száguldom időnként, amiből kifelé semmit sem mutatok... de ettől még megélem az utat. Közben az introspekció hasznos szakmai és fejlődési lehetőség...
A székek olyan magasak, h nehéz volt felmászni rájuk :)
almás Rekording - a legjobb ital, amit valaha ittam
A Rekording egy tipikus ausztrál (nem ausztriai!) ital, amire azt hittem, h alkoholmentes, aztán kiderült, h 4,5%-os alkohol tartalmú. Nem tudom leírni, h milyen, de tényleg iszonyat finom. Sajnos boltokban eddig nem találtam, e-bayen vagy amazonon lehet rendelni.

A kenguruk
Zoli és Dénes barátaim az első kinti FB bejegyzésemre (vmi olyasmi volt, h "megérkeztem Ausztriába, minden ok") hozzászóltak, h fotózzak majd kengurukat xD. Hülyéskedésnek szánták, és direkt félreértették, de gondoltam, h figyelem a várost és ha lesz kenguru, akkor lefotózom. Hát, egyik az éjszakai séta alatt tűnt fel:

A másik(kettő) pedig a travelben:

Ha esetleg elmegyünk az állatkertbe, majd akkor is elkapom Skipit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése