2012. október 8., hétfő

UniLeben


Mivel 2012. 10. 02.-03-án nyílt napot rendeztek az egyetemen, az ún. "UniLeben"-t, így természetesen ezen ott volt a helyem. Mivel 2-án Erasmus papírokat is intéznem kellett, így összekötöttem a kettőt. Először azt gondoltam, hogy csak az aulában és környékén lévő pultok jelentik a nyílt napot. Le is ragadtam kicsit a Macbook Air-nél és "barátainál", majd mentem tovább. Kaptam szemeszternaptár-füzetet útközben.
Hát nem gyönyörű a kicsike?

Vallás, hitoktatás is zajlik, ill. lelki gondozás - szükség szerint
ezt igen jónak vélem
Már mentem volna haza, amikor mégis úgy gondoltam, hogy csak megnézem, hogy mi ez a fentről mosolyogva jövő sok ember. Aztán megláttam a földre ragasztott UniLeben tappancsokat.
Csak kövesd a lábnyomokat!

Ez fogadott fent
Fönt a nyílt nap forgatagában volt mindenféle stand, infópult, repianyag osztogatás. Mesterszakács sütögetett egy színpadon, biztosítók, bankosok, nemzetközi diákszervezetek, kedvezményes színházjegyek,  könyvkiárusítás, környezetvédelmi stand és még megannyi más. Jelentkeztem egy céghez, ahol hostess melókat adnak, ide másnap Vera is feliratkozott.
Nyertem egy igen pofás pendrive-ot is
Nagyon jól is tettem, hogy felmentem, hiszen kaptam UniWien-es táskát! :) Ilyet azok kaphatnak, akik legelső szemeszterüket kezdik meg az egyetemen. Mivel én is ezek közé az emberek közé tartozom, mindegy, h Erasmussal, mesterrel, vagy miképpen, de mégis - így kaptam táskát. Ezt egyébként 15 euróért meg lehetne venni az egyetemi shopban...



A nyílt nap után megettük kinti életünk első "közösen elmegyünk enni valahova" ételét.
Pizza orosz árustól, aki kicsit magyarul is tudott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése