2010. szeptember 21., kedd

Internet és média hatása a.... Konferencia

  Ma nagyon sokat gyarapodtam információval az IKT, de főként az internet világával kapcsolatban. Hallottam olyat is sokat, amit már tudtam, sőt, magam is feldolgoztam a diplomamunkámhoz - legalább kaptam feedbacket, h jól választottam szakirodalmat. :) Aranyos kishölgy a lány, akivel a buszon odafelé megismerkedtem, és egy nemrégen indult ifjúsági magazin egyik szerkesztője a négyből (direkt anonimitásban hagyom). Hihetetlen sok érzelmi többletet is kaptam, például az Ártatlan angyalok két szerzőjével folytatott igazi, emberi beszélgetés által. (De nem az a lényeg, h ismert emberekkel haverkodhattam, hanem az, h jó emberekkel. Köszi érte!)
  Az egyik témával kapcsolatban magam is felszólaltam. Beszéltem pár szót Könczöl Tamással (Educatio). A Kleibersberg Kunó Művészeti Iskola igazgatónője érdekes műtétről tájékoztatott (modern eszközösről). Ez egy igazán jó nap volt - mind szakmai, mind emberi szempontból.

4 megjegyzés:

  1. Klassz! Jöhetnek részletek is, Pít, nagyon kíváncsiak vagyunk!

    VálaszTörlés
  2. A részleteket itt találjátok:
    http://budapestedu.hu/felsomenu/hirek/internet_hatasa_gyermekekre.html

    Jó olvasgatást, nézelődést!

    VálaszTörlés
  3. Igazándiból a személyes benyomások részleteire gondoltam... :)

    VálaszTörlés
  4. Az a baj, hogy ebben pont hogy megakadályoz az, hogy írnom kell. Sok-sok benyomás és tapasztalás ért, túl sok ahhoz, h leírjam ide. Azért egy kis ízelítő:
    Biztonságos Böngészés Program és egyéb előadások az internet biztonságról. Volt szó a pedofilokról, a hackerekről, stb. Meglepett a törvényi tehetetlenség. Pl. a Kajmán-szigeteki szerver dolga... Külföld, védett IP és máris letilthatatlan akár a pedo oldal is. Napi 500-600 bejelentés érkezik mindenféle helytelen tartalmakról a hatóságokhoz, de lassú a feldolgozás, kevés az eszöz rá, törvényeink még nem eléggé tudják kezelni a kérdést.
    A fiatalok nethasználati szokásairól érdekes (számomra még) új kutatásokat ismertettek. Érdekes volt!

    VálaszTörlés