2011. október 6., csütörtök

Goldenblog 2011

Némi baráti és oktatói bátorításra neveztem júniusban a Goldenblog 2011 nevű blogok között futó versenyre. Eredetileg az Erasmus blogokhoz gondoltam a nevezést, de azért nem csak arról szólt. Néztem, hogy hova is férne be. Az egyéb leírásnál viszonylag kevésbé definiálták, hogy milyen jellegű blogokat várnak ide, de a kevés leírás alapján az enyémet "egyéb"-nek gondoltam - bár valószínűleg az Erasmus változattal több esélyem lett volna. Nézegettem a lezárás után az eredményeket, de ennek a kategóriának adták ki a legkésőbb az összesítését. Ma néztem rá újra. Egyszerre vagyok lelkes és csalódott miatta. Lelkes azért, mert a 306 helyezettből és az azonos helyek ismétlődése miatt a kb. 1200 nevezőből 96. lettem. Kicsit csalódott azért, mert ez mindössze 14 szavazatot jelentett... http://goldenblog.hu/hirek/20110829_goldenblog_2011_egyeb_blogok_kozonsegszav.aspx. A páromon kívül további 13 ember vette a fáradtságot, hogy 3 percet áldozzon egy gombnyomásra. Vagy ennyire lusták voltak az ismerőseim vagy tényleg feleslegesen írom ezt a blogot?! :) :(

3 megjegyzés:

  1. szerintem nem azért írod, hogy versenyeket nyerj meg vele. Más a lényege. Hagyd már ezt a teljesítményorientált szemléletet...a blogod fontos. És a 14 ember többet érne neked, ha lenne még tizen-, huszonvalahány? Nahát.

    VálaszTörlés
  2. :D, oké, igyekszem. Asszem az iskola túl "jól" szocializált. De igen, a 14 ember többet ér nekem! Csak fura volt így látni a számadatot a hétszázvalahány ismerőshöz viszonyítva. Persze, elfoglaltak, nahát. Meg voltak ketten, akik írtak, hogy a szavazás FB köteles és a Goldenblog meg az adataikhoz való hozzáférést kéri és ezért nem tudnak szavazni. Ez a kettő megjegyzés, a te lelkesítésed és Katim megjegyzése MÁR MEGÉRTE, hogy induljak ezen (amin megjegyzem még ilyen eredményre sem számítottam).

    VálaszTörlés
  3. Ja, és fent sem azon "kesergek", h nem nyertem vele. Ez várható volt! És tulajdonképpen magam okoztam magamnak kisfokú "csalódást" azzal, hogy nem az volt a prekoncepcióm, hogy 5 és 10 között lesz a rám egy szavazatot adók száma, hanem 30-50 között... Amivel gondoltam, hogy kb. a 110. helyezés körül leszek.

    VálaszTörlés