2011. július 17., vasárnap

Az élet igazi értelmei

Ha nem is az egyetlen értelme az életnek, de abban biztos vagyok, hogy az egyik legfontosabb értelme a: gyerek, ill. a gyerekek. Belőlük épül majd a jövő, tőlük kaptuk kölcsön a Földet is. És további érzelgős megállapítás nélkül is ők a legjobbak! :D

Egy szörnyű hét utáni boldog feltöltődést kaptam a hétvégén 3 igazi, belevaló kishölgytől :) Unokatestvérem 7 és 10 éves lányai a mamánál nyaraltak a héten és kedden elmentünk egy jót sétálni, fagyizni, kacsákat lesni, stb.
A Műromoknál
A nagy platánnál
"Gyertek kacsácskák!"
"Á, ne szálljatok el!"
Szombaton pedig velük és a párom 12 éves testvérével mentem ki a Fényes Fürdőbe. Mivel egy egész napos programot nem mertem bevállalni, így csak 13 órától voltunk kint a strandon.
A szuper csapat
Óránként legalább kimentünk száradni, enni, pihenni kicsit. Sokat labdáztunk, nevettünk, dobáltam őket. Vízibiciklizni is volt alkalmuk.
3 percenként váltva kicsit mindenki tekerhetett
Petinek köszönhetően megtudhatták, hogy mi is az a capoeira és egy szuper kis rögtönzött bemutatót is adott a kedvünkért. Az alaplépést meg is tanította a lányoknak :). Ki tudja, még az is lehet, hogy kedvet kapnak hozzá. Mint megtudtuk, Magyarországon több lány űzi ezt a harcművészeti ágat, mint fiú.
Nagy figyelemmel kísért előadás
Zárás előtt kicsivel kimentünk megszáradni és átöltöztünk. Visszasétáltunk hozzám, ahol irányításom alatt, de közösen készítettük el a vacsorát. Finom melegszendvicseket csináltunk paradicsommal, szalámival, majoránnával és sajttal. Az este megkoronázásként kukoricát pattogtattunk. Ezután mindenkit hazafuvaroztunk az addigra hazaérkező Gáborommal (az autózáshoz gyerekülést "anyóstól" kértem kölcsön). Bár ez a szaladó világ nem éppen kedvez az embernek, de azért ami igazán fontos, arra kell, hogy sikerüljön időt szakítani... szóval majd máskor is igyekszem ilyen hétvégéket szervezni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése